Sledovanie zásielky doručovanej kuriérom GLS

 

V prípade, ak ste si vybrali doručenie kuriérom GLS, už večer v deň odoslania zásielky vám príde do mobilu SMS správa so sledovacím číslom zásielky. Pohyb zásielky môžete pomocou tohto čísla sledovať. Ak vaša zásielka mešká, odporúčame skontrolovať si online na internete jej pohyb. Sledovať zásielku doručovanú kuriérom GLS môžete tu:

 

Sledovanie zásielky odoslanej kuriérom GLS

 

Ak sa vyskytne so zásielkou nejaký problém, alebo meškanie, informujte nás o tom e-mailom na info@senora.sk alebo telefonicky na +421 910 966 423.

Alebo môžete kontaktovať priamo zákaznícku linku GLS na telefónnych číslach +421 45 52 42 500* alebo 18 585*
* Pevná linka. Cena za hovor je účtovaná podľa taríf poskytovateľa telekomunikačných služieb.

 

Sledovanie zásielky doručovanej Slovenskou poštou

 

V prípade doručovania zásielky Slovenskou poštou, môžete po vyžiadaní podacieho čísla sledovať pohyb zásielky tu:

 

Sledovanie zásielky odoslanej Slovenskou poštou

 


V prípade problémov so zásielkou je možne obrátiť sa aj priamo na zákaznícku linku Slovenskej pošty: 0800 122 413

 

 

Dodacia doba:

 

Kuriér GLS:

- do 24 hodín (platí pre objednávky prijaté v pracovný deň do 13:00)

Slovenská pošta:

- do 1-3 dní

 

Naším cieľom je vaša maximálna spokojnosť. Aj preto vám odporúčame vyberať si vždy doručenie kuriérom GLS, ktoré považujeme za rýchlejšie, pohodlnejšie a kvalitnejšie. Zásielku v takom prípade budete mať doma pri objednaní v pracovný deň do 13:00 hneď v nasledujúci deň.



Sociálne siete

Akcie, zľavy a novinky na váš e-mail