Newsletter
Je jeden z najsilnejších marketingových nástrojov. Slúži na informovanie zákazníkov. Informácia môže byť zákazníkovi podaná buď v textovej alebo obrázkovej forme.
Pri textovej informácií môžete zákazníkovi poslať klasický reklamný text, do ktorého viete pomocou editora pridať obrázky.
U grafického newslettera dostane zákazník na mail graficky spracovaný mail s pozadím, informáciami vpísanými cez editor a produktmi, ktoré majú zaškrtnuté zasielať ako newsletter.
*odberaľ newsletteru musí povoliť zobrazovanie obrázkov
Pre motiváciu zákazníkov registrovať sa do newsletteru je v administrácií – nastavenia – konfigurácia – záložka základné nastavenia možnosť nastaviť %
zľavy za registráciu. Ak budete využívať aj túto formu marketingu, myslite na túto
zľavu pri cenotvorbe. Informáciu o zľave zreteľne uveďte napríklad do reklamného bannera. Získate takto rýchlo kvalitný zoznam ľudí zo záujmom o odber Vášho reklamného newsletteru.
Pre zvýraznenie registrácie do newsletteru je možné v rovnakej záložke /základné nastavenia/ nastaviť čas po akom užívateľovi vyskočí pop up okno z možnosťou zaregistrovať sa do newsletteru. Toto okno sa užívateľovi zobrazí na stránke iba raz. Potom ho už nevyrušuje pri prezeraní ponuky.
Odosielanie newsletteru
Typ šablóny definuje či sa jedná o klasický /textový/ newsletter, alebo grafický /s pozadím a vybranými produktmi/
Do správy nad a správy pod si môžete napísať text newsletteru. Pri grafickom newsletteri sa produkty zobrazia v strede medzi textami. Pokiaľ nechcete pridávať žiadne texty, nechajte okná prázdne.
Pre univerzálnosť vytvárania pútavých newsletterov je možné pridať do newsletteru aj obrázok z počítača, alebo url adresy
Pokiaľ si chcete skontrolovať správnosť newsletteru ešte pred odoslaním všetkým zákazníkom, máte možnosť poslať ho na svoju adresu - „Poslať na adresu“
Na konci newsletteru nájdete zoznam užívateľov prihlásených na odber noviniek. Ak chcete pridať nového užívateľa ručne, kliknete na „Pridať e-mail“.