Pridávanie produktu ručným spôsobom

 

V prípade, že Vám nevyhovuje duplikácia, môžete si tovar vložiť ručne. Stačí v administrácii kliknúť na Produkty a následne na tlačidlo Pridať nový produkt.

 

Následne sa Vám zobrazí takýto formulár:

Parametre Názov a Kód sú povinné, pričom druhý z nich slúži na identifikáciu danej položky. Ak ho nedostanete od dodávateľa, určite si vlastný. Dbajte však na to, aby bol unikátny, vyhnete sa tak v budúcnosti množstvu problémov.

 

Typ množstva určuje predajnú jednotku, ako je kus, m2, sada, set alebo balenie. Ak ho necháte nevyplnený, použije sa kus.

 

Cena - predajná cena bez aplikácie akýchkoľvek zliav či rabatov.

 

Stará cena je na stránke preškrtnutá DPH je štandardne nastavené z nastavení, konfigurácie – Základne nastavenia na 20%.

 

Ak máte pre produkt iné DPH /stretávame sa s tým pri knihách a zdravotníckych pomôckach/, nastavíme príslušné DPH. V prípade zadania ceny do poľa  obstarávacia cena Vám je automaticky dopočítaná informácia o marži na produkte v % a €

 

Dodacia doba je zobrazená v detaile produktu. Pokiaľ v e-shope využívame aj sklad, nechávame ju prázdnu. Pri produkte je zobrazená dodacia doba podľa nastavenia skladu. Ak používame sklad a aj tak zadáme dodaciu dobu pri produkte sa zobrazí dodacia doba, ktorú sme zadali cez administráciu.

 

V tomto prípade sa teda nastavenie skladu na daný produkt ignoruje.

 

V nastaveniach dopravy máte možnosť nastaviť cenu dopravy podľa hmotnosti tovaru v nákupnom košíku. V prípade že chcete cenu dopravy určovať takto, je potrebné zadávať aj hmotnosť produktu.

 

 

Zasielať ako newsletter:

zaradíte produkt do zoznamu produktov odosielaných ako newsletter. Viac o

newsletteri sa dozviete v časti marketing.

 

Akcie  označuje produkt ako akciový. Pri akciovom produkte by mala byť zadaná stará cena. Systém automatický vyobrazí pri produkte štítok z vypočítaním % zľavy. Ak chceme mať produkt v akcii len  do určitého času, /robíme napríklad akciu na víkend, alebo akciu do konca mesiaca/, vieme do poľa „Zobrazovať akciu do“ zadať dátum, do kedy bude akcia zobrazená. Ak tento dátum nezadáme, produkt bude v akcii pokiaľ akciu nezrušíme ručne cez editáciu produktu.

 

Ostané označenia „ Výpredaj, Novinky a ostatné “ zobrazia pri produkte prislúchajúcu ikonu. Produkty sú automatický zaradené aj do „Kategórií – Novinky, Doporučujem, Akcie, Výpredaj“ zobrazených na úvodnej stránke.

 

Vyobrazenie týchto kategórií je možné meniť cez nastavenia – konfigurácia – záložka grafické nastavenia. Viac sa dozviete v návode v časti: Nastavenia zobrazovania e-shopu.

 

 

 

Zaradí produkt do prislúchajúcich kategórií. Produkt vždy zaradzujte do hlavnej kategórie a podkategórie, ako je to na príklade.  Otváranie podkategórií je možné kliknutím na prázdny trojuholník vedľa názvu kategórie.

 

Ak zadávate pri produkte aj veľkosť , kde si zákazník môže zvoliť z viacerých možností, zadajte veľkosti oddelené čiarkou a medzerou, ako je uvedené na príklade.  

 

Ak zadávate farbu produktu, kde si zákazník môže zvoliť z viacerých možností, zadajte farby rovnako ako ste zdali veľkosti – oddelené čiarkou a medzerou.

 

Následne vyplňte ostatné hodiace sa náležitosti.

 

Ak chcete zobrazovať v e-shope aj menu podľa výrobcov zvoľte výrobcu produktov. Viac v návode pre všeobecnú správu produktov.

 

 

Pre produkt je možné vyplniť aj titulok, popis a kľúčové slová pre vyhľadávač. Ak necháte SEO box prázdny, ako nadpis sa automatický bude brať názov produktu a popis bude brať z popisu produktu.

 

 

 

Zadajte popis produktu. Do popisu produktu viete pridať aj obrázok a

text rôzne formátovať pomocou editora.Ak vkladáte popis skopírovaný z wordu a

nechcete si komplikovať ďalšiu prácu s ním, vložte ho cez ikonu past to word. Bezproblémovú prácu s kopírovaným textom si zabezpečíte cez vloženie textu do

poznámkového bloku. Poznámkový blok nepozná formátovanie. Text skopírovaný z neho už neobsahuje žiadne formátovanie a dá sa s ním bezproblémovo pracovať.

 

Tlačidlo na nahratie obrázka

 

Po nahratí fotografií je potrebné zvoliť ktorá fotografia je hlavná. Hlavná fotografia sa zobrazuje v katalógu produktov a v detaile produktu je zobrazená ako prvá.

 

 

Kliknutím na „Vybrať súbor“ v časti  „Pridať súbor“ môžete nahrať ku produktu súbory na stiahnutie, ktoré si užívateľ môže stiahnuť v detaile produktu.

 

Súbory je možné nahrať aj cez Moduly – Súbory na stiahnutie, kde sa dá každej kategórií nastaviť súbor na stiahnutie. Ak teda bude mať kategóriu Blúzky, kde budete chcieť ponúknuť užívateľovi možnosť stiahnuť si tabuľku veľkostí, viete ju nahrať všetkým produktom takto.  Ak chcete v detaile produktu zobrazovať aj farebné prevedenia a obrázkové parametre, zvoľte ktoré to budú.

 

Môžete nadefinovať súvisiace produkty. Ručné definovanie súvisiac ich produktov je zdĺhavé, ale ponúka možnosť zvoliť presne výrobky. Ak nechcem pridávať súvisiace produkty takto, dokážete ich automaticky zobrazovať aj podľa zvolenej náležitosti, ako to bolo ukázané v návode v časti náležitosti produktov.


Sociálne siete

Akcie, zľavy a novinky na váš e-mail